Zadowolenie Klienta na Pierwszym Miejscu

W 3Dplus.pl cenimy każdego klienta i zależy nam na tym, abyś był w pełni zadowolony z zakupów u nas. Dlatego też oferujemy prostą i uczciwą politykę zwrotów, aby zapewnić Ci spokój i pewność podczas zakupów.

1. Zwroty Bezproblemowe

Jeśli z jakiegokolwiek powodu nie jesteś zadowolony z zakupionego produktu, masz prawo zwrócić go w ciągu 21 dni od daty otrzymania zamówienia.

2. Warunki Zwrotu

  • Produkt musi być w oryginalnym stanie, nieuszkodzony, nieużywany i w oryginalnym opakowaniu.
  • Wszystkie etykiety, metki i akcesoria muszą pozostać nienaruszone.
  • Zwrotowi nie podlegają produkty niestandardowe lub wykonane na zamówienie.
  • Zwrotowi nie podlegają produkty zakupione od podmiotów gospodarczych (nie dotyczy jednoosobowych działalności gospodarczych w przypadku, o którym mowa w art. 7aa. Ustawy o prawach konsumenta).

3. Proces Zwrotu

Aby zainicjować proces zwrotu, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem kontakt@3dplus.pl. Nasi przedstawiciele chętnie udzielą Ci wszelkich niezbędnych informacji i wsparcia.

4. Zwrot Pieniędzy lub Wymiana

Po otrzymaniu zwróconego produktu, dokonamy zwrotu pieniędzy na Twoje konto lub zorganizujemy wymianę na inny produkt zgodnie z Twoimi preferencjami.

5. Koszty Zwrotu

Koszty zwrotu ponosi klient, chyba że produkt jest wadliwy lub został dostarczony błędnie. W takim przypadku pokrywamy wszelkie koszty zwrotu.

6. Czas Zwrotu

Postaramy się dokonać zwrotu środków w ciągu 14 dni roboczych od otrzymania zwróconego towaru.

7. Opinie Klientów

Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i opinie. Twoje uwagi pomagają nam nieustannie doskonalić nasze usługi.

W 3Dplus.pl dbamy o to, aby proces zwrotu był jak najbardziej bezproblemowy. Dziękujemy za zakupy u nas, a nasz zespół obsługi klienta służy pomocą na każdym etapie procesu zwrotu.

[Skontaktuj się z nami w sprawie zwrotu]